Bełchatowianie korzystają z Mobilnego Urzędnika

Bełchatowianie mogą korzystać z Mobilnego Urzędnika

Bełchatowianie mogą korzystać z Mobilnego Urzędnika

Bełchatowianie mogą przyznać, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy sprawa z obostrzeniami była skomplikowana. Pojawiały się coraz to nowsze rozporządzenia, przepisy się zmieniały, a mieszkańcy wciąż mają mętlik w głowie. Nadal pojawiają się pytania, czy można dostać mandat za brak maseczki albo czy urzędy są czynne. Dla bełchatowian, którzy muszą ograniczyć wyjścia, jest dobra wiadomość. Od pół roku w Urzędzie Miasta Bełchatowa można korzystać z tzw. Mobilnego Urzędnika.

Czym jest Mobilny Urzędnik?

Mobilny Urzędnik to usługa, która pozwala na załatwienie sprawy urzędowej bez wychodzenia z domu. W zależności od potrzeb oznacza to, że pracownik Urzędu Miejskiego może odwiedzić petenta poza siedzibą urzędu. Potrzebę skorzystania z takiej usługi trzeba jednak uprzednio zgłosić

Co jeszcze mogą załatwić Bełchatowianie bez wychodzenia?

Co jeszcze mogą załatwić Bełchatowianie bez wychodzenia z domu? Na szczęście Urząd Miasta to nie jedyna instytucja, która oferuje e-usługi. Wydział Ewidencji Ludności wprowadził podobne rozwiązania już wcześniej. Dzięki temu mieszkańcy Bełchatowa mogą liczyć na takie udogodnienia jak dostarczenie dokumentów do miejsca zamieszkania. Dotyczy to takich sytuacji jak np. wyrabianie nowego dowodu osobistego.

Gdzie można wnieść o usługę Mobilnego Urzędnika?

Aby uzyskać usługę Mobilnego Urzędnika należy skontaktować się z Punktem Obsługi Klienta Urzędu Miasta Bełchatowa. Można to oczywiście zrobić telefonicznie, dzwoniąc pod nr 44 733 51 16, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres e-mail, na który należy kierować takie prośby to  [email protected]. Osoba potrzebująca takiej usługi może również poprosić osobę upoważnioną o fizyczną wizytę Urzędzie Miasta Bełchatowa. Miejscem, gdzie można załatwić tę sprawę jest Punkt Obsługi Klienta, ul. Kościuszki 1

Jak wygląda procedura starania się o Mobilnego Urzędnika?

Jak wygląda procedura starania się o Mobilnego Urzędnika? W zgłoszeniu należy wyjaśnić, czego konkretnie dotyczy sprawa, oraz zostawić numer telefonu. Od tego momentu urząd ma 3 dni na realizację zgłoszenie i skontaktowanie się z petentem. Urzędnik, który przyjdzie osobiście do petenta pomoże w wypełnieniu wszystkich potrzebnych dokumentów, a następnie zaniesie je do urzędu.