Podpisz umowę stypendialną i odbierz swoje wsparcie!

Studenci, którzy aplikowali o comiesięczne stypendia, powinni teraz podpisać stosowną umowę, co jest kluczowym etapem w procesie ich przyznawania. Podpisanie umowy musi zostać dokonane przez każdego stypendystę we współpracy z Wójtem Gminy Kleszczów, reprezentującym gminę.

Gdzie i kiedy podpisać umowę?

Aby dopełnić formalności, należy osobiście udać się do Urzędu Gminy w Kleszczowie, znajdującego się przy ul. Głównej 47, pokój nr 5. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą dokument tożsamości. Ważnym krokiem jest również potwierdzenie poprawności numeru rachunku bankowego, na który będą przesyłane środki stypendialne.

Alternatywne rozwiązania dla zapracowanych

Dla tych, którzy nie mogą odwiedzić urzędu w standardowych godzinach pracy, istnieje możliwość, aby umowę odebrał członek rodziny. Takie działanie umożliwi podpisanie dokumentu w dogodnym czasie i jego zwrot do urzędu. Dopiero po dostarczeniu podpisanej umowy możliwe będzie przelanie pierwszej części stypendium.

Wymagane dokumenty

Ważna uwaga dotyczy osób, które przy składaniu wniosku przesłały jedynie skan zaświadczenia o kontynuacji studiów. W celu finalizacji procesu podpisywania umowy, konieczne jest dostarczenie oryginału tego dokumentu.

Harmonogram wypłat stypendiów

Po podpisaniu umowy przez obie strony, stypendia za miesiące październik, listopad i grudzień 2025 roku zostaną wypłacone jeszcze przed końcem roku. Wszelkie szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie Zdrowia, Oświaty i Kultury Urzędu Gminy.

Podsumowanie procesu aplikacji

Do dnia 31 października 2025 roku, studenci w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym mieli możliwość składania wniosków o stypendia miesięczne. Złożono łącznie 269 takich wniosków.

Źródło: facebook.com/GminaKleszczowOficjalnie